20 ianuarie 2009

Ally McBeal

ieir am avut un examen
nu m-am descurcat foarte bine
sper sa iau totusi un 5 sa imi iau de-o grija
cum tot nu aveam cunostinte destule sa umplu o ora jumate cu scrisul, m-am orientat spre ceva mai placut
ne supraveghea profesorul de curs si o masteranda
ma tot uitam la ea si nu reuseam sa-mi amintesc cu cine seamana
prima oara m-am gandit ca seamana cu tipa cu care a dansat al pacino tango in scent of a woman. avea aceeasi silueta. wow. exact genul meu de femeie. numai ca ceva ma tot bazaia ca ar mai fi ceva
semnana cu o fosta colega de liceu
astazi o colega a aflat cum o cheama
si cu un simplu google am aflat si de unde e, si ce-i place si ce blog are, chiar si numarul de telefon(cat de destept trebuie sa fie cineva sa-si puna numarul de mobil pe net? ca pana si eu care nu cunosc prea multi oameni am deseori impresia ca prea multi imi stiu nr de tel)
rasfoindu-i blogul am gasit un titlu in care aparea numele unui personaj dintr-un film din anii '90
si mi-am dat seama
si fosta mea colega semna cu personajul respectiv
numai ca tipa de ieri avea si aceleasi ticuri
chh
pe blog am gasit un citat din F. Beigbeder
chestie cam naspa
pt ca respectivul imi displace
chiar daca mai citesc ce mai gasesc scris de el


am o memorie de doi bani cand vine vorba de feţe
plecam cu o jumatate de ora inainte de la examen daca mi-as fi amintit pe loc

Niciun comentariu: