01 martie 2010

Din ciclul : Eu am spus-o primu'

Acum vreun an la un seminar despre uniunea europeană mi-am exprimat dezaprobarea în legătură cu faptul că sediile principalelor instituţii ale Uniunii Europene se află în state nesemnificative. Dacă ţin bine minte cuvintele mele au fost : "Belgia nu e ţară..." Am fost acuzat că folosesc un limbaj inacceptabil pt diplomaţie.
Nu sunt deloc surprins să aflu că, de fapt, eu aveam dreptate. Recent în Parlamentul European, s-a afirmat ceva similar : "Belgia e un non-stat". Sunt curios dacă voi primi scuzele ce mi se cuvin

2 comentarii:

Vlad spunea...

Daca doi nebuni sustin o idee deplasata si jignitoare, nu inseamna ca toti suntem speciisti:) intrebarea mea : Romania e tara? nici nu mai vorbim de bulgaria :)

moldovan, student la FSS spunea...

România e viitoarea preşedintă a Imperiului.