08 februarie 2008

la fantana verde

zilele trecute am ascultat o melodie in care unu zicea ca atunci cand era mic era mai misto ca avea bonibon si guma turbo si ca a plans o luna dupa o minge nu ca acum cand copiii arunca o punga cu bomboane dupa ce au mancat numai doua super-misto, vremurile cand faringoseptul tinea loc de dulciurisi mi-am amintit ca mai demult credeam ca (virgula) cartofii piure si cremvurstii erau o delicatesa si mi-am facut ieri, dar nu mi s-au mai parut asa nu stiu de ce, am vrut sa mai scriu si eu ceva ieri dar pana astazi am uitat, stiu ca era ceva interesant care includea si o poveste neverosimila despre o fantana pe care, de trei ani de cand am treaba prin zona unde locuiesc acum, n-am observat-o niciodata, desi e un adevarat reper pentru mai toata lumea, si trebuia, drept incheiere sa declam ceva profund de genu oare pe langa cate alte lucru trecem fara sa le vedem in fiecare zi, dar renunt sa mai pun intrebarea asta pentru ca nu sunt deloc teatral de felul meu si oricum nu ma intereseaza ce nu vad ceilalti, pentru ca nu ma intereseaza ce vad eu, pentru ca as pierde surprize de genul celei cu fantana si mai erau niste chestii despre care am vrut sa scriu, dar am uitat, probabil ca erau interesante, mereu imi vine sa scriu chestii interesante cand nu am tastatura la indemana sau cand sunt prea obosit sa-mi pese si astfel literatura mondiala pierde mii de randuri care, posibil, ar schimba totul, deci, presupun ca sunt un om rau si mai ales ca ma uit acum la un film de tot cacatu care cica e un clasic cu niste canibali si e cam aiurea, pentru ca in loc sa fiu atent la mesaj ma intriga faptul ca mai toate femeile care sunt violate au trasaturi caucaziene desi teoretic ar trebui sa fie bastinase din amazonia, oricum e un film tampit, nu vad de ce ma obosesc, din momemt ce nu m-am obosit niciodata sa gasesc fantana de dupa colt

Niciun comentariu: