28 februarie 2008

Depresie post-Lavazza si suc moka

Vara trecuta, langa terasa la care lucram, adica in cladirea de care se sprijinea, la un moment dat, avea loc un fel de chestie care presupunea un fel de expozitie de produse si servicii, nu mai tin minte cum se cheama un astfel eveniment, si am intrat in vorba cu niste fete care stateau acolo sa... sa...nu stiu exact cum se cheama meseria lor, adica tot ce faceau era sa dea suc moka la lume si sa arate bine. Una din ele s-a plans de gustul cafelei si de cantitatea din cana de la locul meu de munca, am incercat sa-i explic ca si cea mare si cea mica se face tot cu 7 grame de cafea, pentru ca era vorba de esspresso, nu de ciorba cu zat, dar ea n-a inteles si a spus ca prefera Jacobs si mie imi placea pana sa aflu ce e cafeaua adevarata, dar acum mi se pare ciudata, slaba si fara aroma, oricum nu merita sa-mi bat gura cu ea si a venit vorba de cafea doar pentru ca am intrebat-o de ce iesise la o cafea cu strumful ala prostanac, care pe vremea cand eram colegi de an era evitat de toti ca incepea sa se tina dupa oricine, si sa-l bata la cap cu pilele pe care si le facea la casa de comert si m-a prins si pe mine de doua ori si numai ca nu stiam cum sa scap de el, dar sunt foarte politicos de felul meu, oricum ala era numai seful ei si e foarte pacat ca lumea nu ma asculta in legatura cu cafeaua pentru ca eu ma pricep cu adevarat nu ca altii care au auzit de cafea turceasca si isi inchipuie ca e aia la ibric, sau cum am vazut la un pustan pe blog ca toata lumea merge intr-o crasma pentru ca e buna cafeaua, ca se face la ibric, ce tampenie, cafeaua la ibric e pentru necunoscatori, pentru aia care o beau din obisnuinta, sa bea cafea, sa vorbeasca in jurul ei, nu pentru cei care stiu sa o savureze, cei care beau cafea pt ca beau cafea.Am baut mult suc moka atunci, era fabricat in orasul meu, era nou lansat, avea multe arome si culori, dar nu era cine stie ce, dar nu le-am mai vazut de atunci, decat pe una din ele, aia mai urata, adica nu era nici una urata, una era mai putin frumoasa. Am fost dezamagit cateva zeci de secunde pentru ca nu se pricepea la cafea, aia care mi-a spus ca bea Jacobs.
Nu pot totusi salva pe toti. Vor fi mereu oameni care beau Jacobs, D. Egberts, Tchibo, sau mai rau cele de la Elite in jos.
Bat campii pentru ca mi s-a terminat cafeaua si chiria, intretinerea, curentul, mobilul au intaietate. Nu mai am Lavazza.

Un comentariu:

miclowan spunea...

Egberts e mult mai buna decat chestia aia care o bei u, clarrrrr, cu Jacobs
ai dreptate, e cel mult o cafea de duzina