18 martie 2008

Filme cu mafioti, psihiatrii si un concert

Mi s-a terminat detartrantul si am zis sa inecerc ceva nou care sa nu-mi provoace caderea parului sau lacrimi si am luat o chestie galbena care cica e gel si e galbena si prin urmare miroase a lamaie. Duminica am fost la cc si am vazut o bucata de concert cu Iris si Felicia Filip. Si mi-a placut ca am vazut in cele din urma "Ultima Toamna", live. In rest am fost surprins sa vad ca pe-afara toata lumea planteaza copaci, nu inteleg de ce toti s-au apucat astazi cu totii. Oare copacii cresc mai repede daca sunt plantati intr-o marti de martie? Ce vroiam sa zic? Miclowan mi-a tras teapa si mi-a dat numerele gresite la loto, deci trebuie sa mai astept o saptamana pana cand i-au banii aia multi care o sa-mi permita sa-mi realizez visul de o viata. deci, tre sa merg la baie, sa curat faianta, poate revin

Niciun comentariu: