02 martie 2008

Povestile taietorului de bilete(II)

Hmm... Era sa scriu cu trei de "m". Deci. Ne-a venit un bodyguard nou si a dat afara ieir niste tiganasi. Unul din ei era foarte nervos si i-a lasat un mesaj prin mine, i-a zis ca-l fute in gura si se pisa pe el si ca nu are unde sa se ascunda ca il gaseste, ca burdujenii sunt ai lui si ca e tigan, cu mine nu are nimic a incercat sa ma pupe si ne-am despartit prieteni. Daca as fi stiut ca ramanem prieteni, poate ca i-as fi spus numele bodyguard-ului, desi de felul meu nu imi place sa ma implic in batai, de frica sa nu bat si nevinovati cand ma enervez. Un nene beat mi s-a plans ca seara retro nu e kul ca nu are led zeppelin. l-am ignorat ca nu ma ocup de muzica. Ieri au fost sase animatoare si aratau misto, mai ales una blonda cu par lung si fund perfect care s-a imbracat in asa fel incat sa se vada ca are fundul perfect. Desi am sugerat, mi s-a respins oferta de a le conduce la hotel sa am grija sa fie bine invelite la culcare. se duce naibii ospitalitatea bucovineana. O tipa de 17 ani m-a luat cu dumneavoastra si asta a fost deprimant, pt ca miclowan e mult mai batran si o si arata. Probabil ca pe el il striga lumea "tataie"

5 comentarii:

miclowan spunea...

mda, nu stiu ce sa zic mi se pare dubios, nu mi-a zis nimeni tataie inca, am fost confundat cu un minor vara trecuta, e drept nu mai arat de 16 ani, dar...

puisorul cufurit spunea...

Miclowan e tanar fizic, dar e batran in experienta, da? Ah, daca o sa am vreodata probleme in Suceava, o sa apelez la tine, acum ca tot il stii pe acel periculoso sporgiersi. Ma simt securizat.

moldovan, student la FSS spunea...

gresit. Miclowan e tanar in experienta si batran in ani. Daca ai probleme cu cineva in Sv da-i un cap in gura si spune-i ca ma cunosti

puisorul cufurit spunea...

Am incredere ca sfatul tau e valabil cu orice smecheras de pe plaiuri bucovinene. Ah, abia astept sa ma distrez capacind niste malaci.

moldovan, student la FSS spunea...

asa, cand ii vezi cu ceafa groasa, si toracele cat frigideru, da-le o palma dupa ceafa si spune-le ca nu au voie sa iasa pe strada cand esti tu in orasul respectiv. nu te teme. daca se uita urat spunele ca ma cunosti