01 octombrie 2008

Adio Suceava ... cu placere

Cand am ajuns in orasul asta cu mai bine de sase ani in urma prezenta o imagine tragica. Nu erau locuri de munca, totul era gri, primaria era in mana PSD-ului se fura in draci, seara putea de la combinatul din burdujeni
nu era nici un local decant in oras... Cu alte cuvinte era pe moarte.
M-am pus pe treaba si cu ocazia primelor alegeri am modificat conducerea orasului si noul primar, urmand indicatiile mele pretioase a facut mai multe lucruri in 4 ani decat s-au facut in 14 ani. Orasul a inflorit, s-a dezvoltat exceptional pe plan economic, s-au deschis Metro, Selgross, Kauffland, carrefour, dedeman... In curand Suceava va avea Iulius Mall, Billa si multe altele. Toate acestea s-au intamplat de cand am venit in Suceava si nu are rost sa imi ascund meritele sub o falsa modestie. Consider ca misiunea mea s-a terminat. Miile de oameni care si-au gasit loc de munca in ultimii ani isi vor aminti cu bucurie de activitatea mea in sv. Dar acum e timpul sa salvez pe altii. Sucevenii au invatat calea pe care trebuie s-o urmeze.
Ma duc sa salvez alt oras. Orasul in care m-am nascut. Iasi.
Urati-mi succes.
Din cate am auzit imi va fi foarte greu

Un comentariu:

Anonim spunea...

Suceava iti multumeste pentru serviciile aduse si pentru faptul ca ai dus orasul pe culmi de dezvoltare niciodata imaginate de muritori.