18 octombrie 2008

matrimoniale

TÎNĂR, 28 ani, satisfac orice fantezie d-nelor şi cuplurilor. Exclus bărbaţii singuri. tel 0749******.
orice, numai sa fie si o femeie in preajma
TÎNĂRĂ brunetă, ofer sex total. Mă deplasez. tel 0748******.

mda, ma bucur pt tine, oricum, sexul total cu o curva fara picioare e o chestie pe gustul putinora
BUNĂ! Sînt o blondă cu sînii mari şi funduleţ obraznic şi practic sex total. Sună-mă şi nu vei regreta nici un moment de serviciile oferite! tel
juri?
TE aştept, iubitule, vreau sa fii tandru cu mine, să mă strîngi uşor la pieptul tău, sînt grăsuţă, sîni mari, blondă. Am 35 ani, sînt fierbinte şi cunosc meserie.
batrana, grasa si mataita. si mai vrei sa fiu si tandru
SUPERBĂ, brunetă, frumoasă, 1.70/50kg, forme senzuale, ofer momente de plăcere pt bărbaţi de peste 25 ani, într-o ambianţă intimă. tel 0743******
da ce mah, banii mei nu-s buni? ce?

BUNĂ! Atrăgătoare, stilată, comunicativă şi cu bun simţ. O tipă şatenă, ochi verzi, sîni mari, 1.75/60/20. Cer şi ofer discreţie şi igienă. Dana! tel 0745******.
deci cauti o tipa satena cu sani mari? sau o cauti pe dana? sau numai te lauzi?

Un comentariu:

Anonim spunea...

dana cauta