03 aprilie 2009

Azi

Azi a fost frumos afara, iar eu am muncit
Nu e ceva nou pentru mine, asta mi se intampla de vreo 3 ani
Numai ca astazi am lucrat in interior
Prima oara in viata mea cand e cald afara iar eu muncesc inauntru
De asta am preferat sa vin acasa pe jos cativa kilometri, cam cati incap intr-o ora
Copoul e misto cand vine primavara

P.S.: desi e cald si frumos afara, am chef sa ascult Rolling Stones. Recomadare: Time is on my side, Simpathy for the devil si Streets of love
Ma cam deprima primavara din cate vad

2 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

Ah, io-s cuprins de exaltare ca poetul in fata muzei. S-au deschis terasele iar femeile au trecut la decolteu!...

moldovan, student la FSS spunea...

deviza mea: " o lume de decoltee"
decoltee suna mai misto decat decolteuri
ar trebui facuta schimbarea in dex
oare ce pasi trebuie urmati pt aceasta procedura?