10 aprilie 2008

Captain Planet

De cateva zile in Suceava o apa dint-o fantana arteziana a capatat o culoare verde bizara. mi-am amintit pe loc ca, atunci cand eram mic si ma uitam la Captain Planet, toate apele poluate, aveau culoarea verde. Am tras promt concluzia si am rasfoit presa. Primaria anticipeaza ca fenomenul se va extinde si la alte doua fantani, una capatand culoarea portocalie, cealalta albastru.



later: in acelasi ton, dupa o intrerupere de cateva ore poate jumate de zi, am descoperit ca apa calda a capatat o culoare ruginie. banuiesc o conspiratie, care vrea sa faca toata apa din suceava sa semene cu un curcubeu. adik, ca steagul ala. nu vreau sa par homofob
dar la ei ma refer

3 comentarii:

miclowan spunea...

si totul la doar 40 de lei kg de colorant alimentar, se intampla lucruri ciudate in orasul tau

moldovan, student la FSS spunea...

asa vor ei sa credem
auzi...
colorant alimentar

Anonim spunea...

am trecut aseara pe langa o fantana de asta, putea ca curu