08 aprilie 2008

primavara

porcaria aia de greva a scenaristilor mi-a stricat
nu mai stiu ce am vrut sa spun ca ma uit si la un film, dup-aia am vrut sa scriu cateva luni de viata, dar e excesiv de penibil si am vrut sa spun buna dispozitie cateva luni, oricum a fost nasol din partea lor
a venit primavara, dup-aia a plouat o saptamana si acum iar a venit primavara, ceea ce e bine, dar nu da asigurari pentru luna asta
primavara a venit si in mai
mai demult
oare cand apare postul, apare exact in aceeasi forma ca aici?
temperatura e suportabila si la 8 seara
si dimineata vine mai devreme de cand s-a schimbat ora
cineva mi-a spus ca primavara toata lumea e in calduri
aici nu reusesc sa ma identific cu restul
un candidat la primarie mi-a dat add pe hi5
oare care o fi varsta pana la care poti avea cont pe hi5 sau pe site-uri de genu asta?
pentru ca la un moment dat trebuie sa devina penibil
cred ca peste vreo 2 ani renunt

Un comentariu:

miclowan spunea...

cand ai sa faci 18