23 decembrie 2008

Sâni noi

În editia de astăzi a Libertăţii putem vedea noii sâni ai unei anume Sexy Brăileanca. Recent am auzit pentru prima oară numele ei şi m-am uitat pe google să văd şi eu ce a făcut să merite această atenţie din partea presei. Nu mă mai uit la TV de vreo trei ani, deci sunt cam înapoiat în legătură cu noile personalităţi româneşti. Ce am aflat? S-a culcat cu peste o mie de bărbaţi. Şi are 20 de ani. Da... Dacă nu exagerează(ceea ce nu m-ar mira) presupun că este un record. Sau ar putea fi. De ce se bucură de atata atenţie? În fond e doar o curvă. Una foarte harnică, dar presupun că mai sunt şi altele. Ce are asta în plus? Şi de şi-a ales numele ăsta? Am văzut câteva poze şi, sincer, nu i se potriveşte.
Pardon.
Nu i se potrivea.
Şi-a făcut câteva operaţii estetice, printre care şi o mamoplastie(ştiu cum îi zice pentru că mă uit la Nip/Tuck) de care avea foarte mare nevoie din câte am văzut.
Am văzut că s-a apucat şi de cântat.
Mai rămâne să-şi facă rubrică de sfaturi sexuale şi despre relaţii, pentru că, după cum s-a văzut la alte două curve, dacă una s-a culcat cu foarte mulţi şi are videoclip, este neapărat şi un fin psiholog.

P.S. Puteau totuşi aştepta să-i scoată bandajele înainte să-i pună poza în ziar.

Niciun comentariu: