25 ianuarie 2008

da nu-i corect... :(

si nu mi se pare corect ca restu personalului sa stea jos la caldura si sa joace septica in timp ce eu stau sus , singur, in frig, la bilete, mai ales ca azi am suferit de un nou efect al recesiunii si, dupa faza in care am mai primit un post, cel de garderobier si mi s-a scazut salariul, si dupa ce mi-au taiat si caldura astazi au hotarat sa-mi ia si scaunul ala bun si am ramas cu o chestie care nu mai merita de ani buni numele de "scaun" si pe acre ti-e frica sa te asezi, presupun ca acum mai urmeaza sa ma scoata afara sa degaj caldura in jurul intrarii sa atrag clienti si dupa o noua scadere de salariu sa devin si bodyguard, oricum nu ar fi prima oara cand tai bilete, preiau haine si fug dupa nesimtitii care incearca sa intre fara sa plateasca, macar ca de acum o voi face in calitate oficiala

3 comentarii:

miclowan spunea...

da-ti demisia?

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

si ce fac acasa toata ziua?