16 ianuarie 2008

esspresorul pierdut

"Cristi? Sunt X de la pizzerie. Unde e esspresorul de la Iulius?"
Nu ma cunoaste nimeni din aia care citesc asta, deci poate ca ar fi bine sa povestesc ca am fost nitel barman vara trecuta, la o terasa. Terasa tinea de doua pizzerii din Suceava de la care nu mai mananc pizza pentru ca am aflat cum se prepara si din ce. In fine, ideea e ca eu am terminat-o cu firma respectiva in toamna, fix pe 1 sau 2 octombrie, cand au venit cu o duba si si-au luat toate porcarelele, prilej cu care patronul, sef de partid de noua generatie din sv(nu dau nume) a furat si o cutie cu halbe. Ma rog, a trecut. Ceea ce m-a socat la telefonul de aeri e nu faptul ca au pierdut asa ceva( in fine, nu are decat un metru jumate lungime si vreo 50 de kile, deci e de inteles ca e posibil sa fi cazut dupa un raft, sau dupa pat, sau dupa frigider cand nimeni nu era atent, oricui i s-a intamplat macar o data in viata), ceea ce m-a socat e ca a fost nevoie de jumatate de an sa observe ca lipseste

4 comentarii:

miclowan spunea...

eu zic ca tu l-ai subtilizat, mi se pare prea suspect totul...prea are iz de zona crepusculara

Anonim spunea...

eu raman la parerea ca a cazut dupa frigider

alex spunea...

sigur nu l-au uitat in vreun cuier pe undeva?

Anonim spunea...

nu e ala pe care l-am luat eu cu spetcu in dacie?