22 ianuarie 2008

elodia si petre roman

mi-a povestit cineva ca se uita pe otv si a vazut titlul "Elodia ep 99-primul frizer al elodiei face niste dezvaluiri cruciale pt rezolvarea cazului" sau, ma rog, ceva in genu asta. mi-a fost ciuda, pentru ca acum o luna cand m-a intrebat cineva "ce crezi despre cazul elodia?" eu nu stiam nimic de disparitie si s-ar fi putut face o emisiune cu titlul "elodia ep 72-singurul roman care n-a auzit de elodia aduce noi ipoteze cu privire la disparitie" si as fi batut campii 2 ore urmarit de 50 sau 60 de persoane din toata tara, elodia s-ar fi intors acasa, multumita mie, care sunt extrem de deductiv pentru ca am citit carti cu sherlock holmes si hercule poirot cand eram mic si multe altele desi nu si edgar wallace ca nu era genu meu si sherlock mi s-a parut intotdeauna mai cool decat hercule in ciuda opiniei generale si eu sigur as fi gasit mucul de tigara cu rujol elodiei si amprentele rapitorului si pachetul de tigari uitat in graba pe care banditul si-a notat neglijent adresa unde urma sa duca victima sa o supuna la chinuri de neinchipuit pana la obtinerea rascumpararii si as fi devenit o vedeta si n-as fi ramas cu amintirea raspunsului pe acre l-am dat atunci ca nu ma intereseaza viata sexuala a lui petre roman cu toate manelistele

2 comentarii:

miclowan spunea...

da, cateodata n-avem sansa, :(

miclowan spunea...

e clar ca cel mai tare era Arsene Lupin, Wallace nu avea un erou tare universal :(