21 ianuarie 2008

omul din luna

recunosc, mie mi-a parut foarte rau cand s-a aflat ca aselenizarile au fost realizate intr-un studio. e naspa. cand eram mic vroiam sa fiu astronaut(am renuntat la idee cu mult timp in urma, dar atunci mi se parea posibil). si sa aflu ca semenii mei n-au iesit de pe orbita! dezamagitor. mie mi-ar placea sa fi fost adevarat, desi dupa anii '60 nasa sau rusii n-au mai incercat sa iasa din zona. scriitorii de sf anticipau pentru vremurile noastre IA-ul, coloznizare planetei Marte si alte chestii de genu, energie ieftina si ecologica,etc. si ce au realizat oamenii? au terminat razboil rece? mare branza. au privit cum o superputere isi face de cap si foloseste civilii drept tinte? nu e ceva cu care eu m-as lauda. de ce nu pot incepe sa pun bani deoparte pentru un apartament mic pe planeta vecina? cine raspunde de chestia asta? cui ii cer socoteala?

2 comentarii:

miclowan spunea...

eh e loc inca aici ce te grabesti? ai timp. nu e bine sa evoluam . nu ai citit Planeta Maimutelor?

moldovan, student la FSS spunea...

bineinteles ca nu
am vazut filmul